پشتیبانی محصول یک امر ضروری است

یکی از موارد بسیار مهمی که در زمان دریافت محصول از شرکت مورد نظر انتظار می رود ، پشتیبانی محصولی است که به فروش رسیده است.محصول مورد نظر هر چیزی که باشد باید پشتیبانی داشته باشد تا مشتری از خرید خود اطمینان حاصل نمیاد.شرکت نامیان پرداز با پشتیبانی آنی و لحظه ای دستگاه های خود این اطمینان را برای مشتریان خود به وجود می آورد و کاربران به راحتی می توانند دستگاه های خود را تهیه و از آنها استفاده نمایند.پشتیبانی ۲۴ ساعته شرکت نامیان پرداز می تواند امنیت خاطری باشد برای کاربران خود که به راحتی از دستگاه های خود استفاده نمایند تا در زمان بروز مشکل برای دستگاه های خود ، با شرکت نامیان پرداز در ارتباط باشند و مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نمایند.

پشتیبانی

 

 

پشتیبانی از محصول سبب می شود تا کاربر با اطمینان خاطر از دستگاه خود استفاده نماید و به راحتی بتواند با شرکت کارگذار خود در تماس باشد تا برای حل مشکل خود چاره جویی نماید بخصوص دستگاه های کارتخوان سیار که نیاز به پشتیبانی آنی و لحظه ای دارند و باید به درستی سرویس دهی شوند.شرکت نامیان پرداز به کمک پشتیبان های فعال خود در تمام طول شبانه روز دستگاه های کارتخوان سیار خود را پشتیبانی میکند و سرویس های مورد نظر در خصوص پشتیبانی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

دستگاه به مشکل خورده است باید چه کنم

در زمانی که کاربر گرامی از دستگاه استفاده نموده است و به هر دلیل دستگاهش دچار مشکل شده است به راحتی می تواند با پشتیبان های شرکت نامیان پرداز تماس حاصل فرماید و اعلام خرابی کند ، کارشناسان شرکت نامیان پرداز پس از راهنمایی کاربر سریعا اقدام به حل مشکل به وجود آمده می کنند تا در کسب و کار فرد مورد خللی ایجاد نشود.تنها کاری که خریدار باید انجام دهد این است که در همان لحظه با شرکت تماس گرفته و اعلام خرابی کند تا تیم پشتیبانی به رفع مشکل بپردازد.معمولا اگر مشکل به وجود آمده سطحی باشد کارشناسان فنی میتوانند از راه دور و بدون حضور مشتری مشکل را بر طرف نمایند اما در صورت برسی های اولیه و عدم رفع مشکل ، کاربر دستگاه خود را به شرکت منتقل می نماید و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه خود صحیح و سالم دریافت می نماید.

سوالات متداول در خصوص پشتیبانی
منظورتون از پشتیبانی چیه؟!!!
پشتیبانی دستگاه کارتخوان بدین منظور می باشد که اگر دستگاه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل شود شرکت نامیان پرداز به طور دائم دستگاه مورد نظر شما را پشتیبانی خواهد نمود تا مشکلات دستگاه به درستی حل شود
اگر مشکل سخت افزاری داشتم باید چیکار کنم؟!!!
در خصوص مشکلات سخت افزاری باید عنوان شود که بسته به نوع مشکل کارشناسان فنی آن را برسی می نمایند و تا حد امکان بدون نیاز به حضور مشتری مشکل را بر طرف می سازند و در نهایت اگر امکان پذیر نباشد دستگاه باید به شرکت ارسال شود تا تعمیر گردد.حداکثر زمان تحویل پس از تعمیر دستگاه ۳ روز می باشد.
برای پشتیبانی باید هزینه ای پرداخت کنم؟!!!
در زمان خرید کالا از شرکت نامیان پرداز فاکتوری به عنوان صورتحساب دریافت می نمایید که در آن تمامی موارد گارانتی ذکر شده است.به طور طبیعی تعمیر دستگاه خارج از موارد گارانتی شامل هزینه خواهد شد.
چقدر طول میکشه دستگاه حاضر بشه؟!!!
پس از ارسال دستگاه به شرکت نامیان پرداز برای تعیمر و پشتیبانی ، نهایت زمان محاسبه شده بین ۱ تا ۳ روز می باشد و پس از تکمیل فرآیند پشتیبانی با مشتری تماس گرفته خواهد شد.